søndag den 21. april 2013

Stedmoder i rustikke omgivelser...;-)

 
Rustikt kan vi lide her på landet...:-)
Lygten kunne vidst trænge til en gang vindues puds, men den står jo ude hele året og jeg kan lide patinaen..:-)
 

 
Ja det blev de blå-lilla igen, ville ellers have Viola Molly Sanderson, men disse var ikke at opdrive her hvor jeg bor. Den er jo næsten sort eller meget mørk lilla.
Den må jeg så forsøge at få til næste år..:-)
 

 
 

 
Zink, rust og emalje har jeg altid været meget glad for og synes at det passer så godt til det gamle landhus vi bor i...:-)
Ønsker jer alle sammen en dejlig ny uge.

Hej fra Lisbeth
 


3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Ih altså. Gode og inspirerende billeder. Jeg får helt lyst til at gå i gang med at potte der ude. Må se om der bliver tid i løbet af ugen.

Lise Halager sagde ...

Hvor ser det bragende godt ud <3 elsker at plante i andet end de traditionelle havekrukker :o)

Knus og en dejlig uge også til dig.

Rejen sagde ...

Det ser godt ud..En dejlig uge til dig.. ;-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails