tirsdag den 16. april 2013

Fornemmelse af sand, strand og vand...:-)

 
 
 
Denne smukke blåfarve, lyst træ og kurv minder mig om farvene på en strand og blåt hav..:-)
Får helt sommer fornemmelser.
Krukken er fra Broste Copenhagen.
 
 
 
 
Smuk kurv fra BoConcept.
  

 
 
Flot kurv, kan også bruges som  skammel...fra Norr 11.
 
   
 

 
Lampen er fra Elanor Home.






Kurvesæt fra Broste Copenhagen.



 
Lækkert ur fra BoConcept.
 
 
 
 
Puder fra Blommingville.
 
 
Ja også er der vejret, det kan vi jo altid tale om..;-)

Fik plantet Hornvioler i søndags i regn og blæst, nu skulle de bare i krukker.
Først i går eftermiddag kom solen, men i dag er der overskyet igen og der drypper derude.
Jeg ville ellers have været ude og ryddet lidt op i dag men min arm vil ikke som jeg vil.
Den går jeg fremdeles til genoptræning med efter operationen sidste sommer.
Så jeg hygger mig inde med havebøger og drømmer lidt i stedet for..:-)
Man er jo ikke hvad man har været..;-)
Fortsat god uge til jer alle.
 
Hej fra Lisbeth
 
 

Alle billeder fra Bo Bedre.

5 kommentarer:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Hvor er det ærgerligt at din arm forsat driller. Jeg kan snildt sætte mig ind i hvor frustrerende det er lige nu hvor jeg selv er sat lidt ud af spillet.
Det er flotte ting du har fundet og dejlige farver de puder har:)

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marit sagde ...

Vakre ting - elsker blåfargen! Håper armen din blir bedre før sommeren kommer :o)
Klem

Lise Halager sagde ...

Elsker kurven fra Norr 11. Den er fantastisk.

Håber du trods en dum arm, får nydt lidt solskin og forårets komme.
Krydser fingre for der er bedring på vej <3
Knus Lise

Mathias Emil sagde ...

Hej Fru. Bucket,
Den fine blå krukke står netop nu og ser fin ud på mit skrivebord. Og herregud, 150,- er da billigt for så fin en farve! Cowboy-puderne ser nu heller ikke ud til, at være nogen man kimser af. Rigtig god bedring med din arm, det er da træls!
Kh Mathias

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails