tirsdag den 29. januar 2013

Nye farver og trendenser fra Ellos..:-)

 
 
Se de mange fine nye forårsfarver fra Ellos bolig.
 
Frida Ramstedt, www.trendenser.se   som har en af Sveriges ældste og største blogger har indrettet  for Ellos. Her kan man få en masse inspiration..:-)
 


 
Jeg har allerede købt flere puder herfra som vist i mit forrige indlæg.
Må nok også have nogen af de med trekanterne i flere farver.
Hvidt, sort og træfarver er fremdeles meget "in" og passer jo perfekt sammen med pastellerne..:-)

Jeg må indrømme at jeg køber en del tekstiler hos Ellos og jeg har aldrig været skuffet med kvaliteten...eller  prisen..;-)
 
 
 

 


Der er fremdeles masser af sort , hvidt og natur hvis man ikke er til farver.
Det grå plaid til højre har jeg og skal love for at det er dejligt, varmt og blødt..:-)
 
Endelig er der tøvejr med slud-sne og regn her hos os.
Jeg håber at det fortsætter hele ugen ud...ikke med regn men med varmegrader og meget gerne lidt sol..:-)

Fortsat god uge fra Lisbeth




5 kommentarer:

Rejen sagde ...

Dejlige pasteller, jeg er også lidt pjattet med puderne med tern..God uge til dig..;-D

Jette sagde ...

hej Lisbeth.Kan da godt se at jeg skal holde øje med Ellos.Dejlige pastelfarver her til foråret.
god aften Jette

Lin K sagde ...

Hele sittebenken vår er fylt opp med puter fra Ellos - de har hatt mange fine i det siste! Mye lekkert som kommer nå også ser jeg, har jeg plass til flere tro... ;)

Ha en fin onsdagskveld!

Diana`s sagde ...

hej Lisbeth , uha dejlige farver , det er dejlig frisk og indbydende at se på , man bliver da helt forårs kåd :) :)
Kh Diana

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære navnesøster
Tusind tak for inspirationen. Jeg kan se at Ellos har rigtig mange fine ting og det er absolut et sted jeg skal holde øje med.
Jeg håber at du har det godt og at det går fremad med genoptræningen?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails