mandag den 15. oktober 2012

Regn ude og hygge inde...:-)

 
 
 
I dag regner og blæser det meget, rigtig kedelig vejr..øv øv.

 
 
 
Men så må man jo bare hygge sig så godt man kan
 her inde med en kande tea, levende lys og det sidste Vakre Hjem..:-)
Pakke sig godt ind i varme plaid og høre lidt god musik.
 
 
 

Normalt har jeg 2 sofaer her oppe hos mig, men så længe de ikke er færdige med renovering nedenunder så har jeg en 3. sofa stående. .:-)
Der skal jo være plads til min datter og svigersøn om aftenen, da vi spiser  og ser tv sammen.
Vi glæder os alle sammen til at det snart er færdigt renoveret i deres egen stue og køkkenalrum..;-)
Og jeg glæder mig til at der så kan blive malet vinduer oppe hos mig. Jeg kan jo ikke selv med min opererede skulder og arm.
 
Ønsker alle en rigtig fin ny uge.


Hej fra Lisbeth
 
Kanden er fra George Jensen fra serien Bernadotte.
Plaiden er fra Ellos.
Puder fra Ellos og H&M.




6 kommentarer:

Elin | Draumesidene sagde ...

Så fint! Og putene vart så fine i sofaen! Flotte bilder forresten, du må skryte til fotografen ;)

Håper du koser deg inne! Vi har sol på femte døgnet, neste så det ikkje skulle gå an her i området! Er ute og går kvar dag. Prøver å bli bedre.

Tusen takk for alle fine kommentarar!

God klem,
og fortsatt god bedring!

Elin :)

Ruths datter sagde ...

den kannen så svært så elegant ut. stilig, rett og slett. Kjekt å hygge seg inne i dårlig vær.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sagde ...

Hei!
Ja, det var riktig hyggelig hos deg! Det blåser og regner her for tiden også, og da gjør man som best man kan, og koser seg inne!

Ha en god uke!

Klem Cathrine :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

flot design, og plaiden ku jeg virkelig godt bruge, jeg sidder her ved min computer og fryser om tæerne. Solen er kommet frem her, mon den ikke ku' ta' og varme lidt ;)

Marit sagde ...

Nydelige bilder med lekre ting! Jeg kaster meg rundt og bestiller to sorte og hvite kelimputer. Takk for tipset!
Klem marit

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud med dine nye puder og den termokande er bare så smuk!!!

Glæder mig til at se når i er helt klar, det jeg allerede kan se, ser så smukt ud :-)

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails