torsdag den 18. oktober 2012

Fine æsker til billige penge...:-)

 
 
3 store æsker i kraftig pap købt billigt i FAKTA....:-)

Kun kr. 69,- for alle 3 kunne jeg da ikke stå for. Virkelig praktiske til mange ting.
 
Smukt mønster og lige de farver der er in lige nu...;-)
 
 
 
 
De havde rigtig mange gode tilbud så indkøbsvognen blev fyldt hurtig op...som jeg vil vise i flere indlæg...:-) Herligt at shoppe !
 
Ikke det bedste efterårs vejr her i nordjylland.
 
REGN og atter regn..:-(

Hej fra Lisbeth
 


5 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

De passer jo perfekt hjem til dig :-)

Det var da også vildt billigt...

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Ja, så er der noget ved at shoppe:-) Det er nogle flotte æsker som passer godt til dit nye sort-hvide. Du er ret god til at finde sådanne flotte ting rundt omkring.
Hyg dig:o)

Diana`s sagde ...

super godt tilbud , ja man kan være heldig, og så er det bare med at slå til...det ligger der sjældent dagen efter..
Diana

Rejen sagde ...

Skønne æsker, og prisen er da også OK. Trist at læse om din skulder, det var da også uheldigt, jeg håber det går fremad som det skal..God fredag til dig, her på Sjælland er det lunt..;-D

Sussi / Sussinghurst sagde ...

De er rigtig flotte - fin farve - jeg købte 3 æsker i foråret - i turkisagtig farve..... efter at have haft lynvisit (toilettrang) af et par arbejdskammerater, som jeg ellers ikke ser privat. Da de var gået kom jeg til at se ind i mit skab på toilettet..... huhaaa sikke et rod, og da det står overfor toiletkummen, så kunne gæsterne ikke undgå at se det.... Nu kan man (næsten) kun se nogen pæne kasser indeholdene alle toiletsagerne og toiletpapir.... nogen gange får man pludselig øjnene åbne for noget, man burde have haft set for længe siden ...flovt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails