mandag den 19. august 2013

Den skønne Skovranke..:-)


 


 
Jeg er utrolig glad for Skovranken som breder sig så fint..:-)
Vi har kun brugt noget trådhegn som den kan vokse opad indtil vi får fjernet den gamle lampe, lukket luftventilen som ikke bliver brugt mere også skal huset kalkes.
Ja det har jeg vidst sagt mange gange men der er hele tiden noget andet der skal gøres først.;-)


 
Vil gerne have et godt og kraftig espalier, måske et i træ.
Se lige min Rododendron Cunninghams White der er ved at blomstre for anden gang i sommer.
Også en af de andre Rododendroner  har store knopper..:-)
 
Magnoliaen som står i en ½ vintønde købte vi i år og den har vokset fint.
Der bliver den stående til næste år hvor den skal plantes ud.



 
Glæder mig til den får nogen flere år på bagen så vilden blive endnu kraftigere og forhåbentlig blomstre  endnu flottere..:-)

Rigtig god uge fra Lisbeth




2 kommentarer:

Rejen sagde ...

Den er superskøn. ;-D

Lise Halager sagde ...

Hej kære.

Det kan godt være at der mangler kalk m.m. men for pokker nogle skønne billeder og smukke blomster <3

For mig ligner det paradis... Og Rom blev ikke bygget på en dag. Om lidt bliver det vinter, og så hygger vi indendøre og ser ikke det der trænger udendørs ;o)

Knus til dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails