mandag den 27. maj 2013

Skønne Petunia ..:-)



Jeg har aldrig været vild med Petunia, nok fordi at de klistrer sådan når man skal pille dem.
Men jeg faldt pladask for denne sorte Petunia, Black Satin og den fersken farvede Sue.
De er kommet op at hænge i ampler sammen med Nyreblad.


 
Nyreblad..
  
  
og  Petunia Sue..:-)
 
 
 

Her står de alle inden de blev plantet i ampler..:-)
Vi har lavet en krukke, plante og jord bænk af paller. Det fungerer rigtig godt som arbejdsplads.
De skal lige have noget sort Gori så bliver det fint.:-)

Hej fra Lisbeth






5 kommentarer:

Mathias Emil sagde ...

Hej Lisbeth,
Jeg må sige at du har god smag. Selv så jeg også de sorte petunia forleden, men købte desværre ingen, da jeg ikke kunne regne ud, hvad de skulle plantes sammen med. Men det er da klart! Nyreblad er da perfekt. Chokoladeblomster og orange tagetes kunne også gå ...
Tak for en masse dejlige ideer og altid smukke billeder,
Kh Mathias

Unknown sagde ...

De er godt nok fine. Er heller ikke så vil med petunia, men de her var simpelthen bare smukke! Ha' en dejlig dag, Lisbeth!

Rejen sagde ...

Jeg elsker også den mørke farve, også selvom det er Petunia. Smart idé med pallerne. ;-D

Fru Friis sagde ...

Skønne petunia du har købt! Jeg har selv ment at jeg ikke brød mig om petunia, men den grænse er heldigvis brudt! I år har jeg selv sået de sorte petunia, bare nu de når at blive så skønne som dine... ;o)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Hvor er den flot den sorte petunia, har du den et sted hvor den ikke tager skade af regn og rusk...... pjat, med mig, det bliver jo ikke særlig meget regn i denne sommer :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails