torsdag den 13. december 2012

Oliven juletræ...;-)

 
 
Det bliver ikke noget rigtig juletræ hos os i år, så oliventræerne som står oppe hos mig vinteren over må fungere som et..:-)
Katten Putte er meget nysgerrig på al den julepynt som kommer frem og det skal selvfølgelig undersøges og smages på. 
 
 
 
 
Vi har fejret min yngste datter Pernilles fødseldag ..i går må det blive..den 12.12.12.
39 år...hvor har dog tiden blevet af?
Hun er jo også min fotograf så det er om at gøre at holde sig gode venner med hende.;-)
 
 
 
 
Varm kakao og masser af stearinlys i massevis til at holde kulden og sneen på afstand.
Jeg er ikke i topform for tiden, er meget træt og må gå i seng i løbet af dagen.
Brud på skulderen er ikke sjov, lægen siger at det kan gå 1 år mere før de kan sige noget om hvor skadet armen bliver.
 
Rigtig god torsdag til jer alle der ude..:-)

Hej fra Lisbeth
 
 
 
 


10 kommentarer:

Eva sagde ...

Ja, du må holde dig gode venner med din mester-fotograf:) Hun taget virkelig så dejlige billeder!

Hvad er nu det med din skulder? Jeg har da vist ikke hørt om det, men jeg er også en ustabil gæst i blogland i denne tid.....

God bedring, i hvert fald.

Rejen sagde ...

Øv med din skulder. Din datter ligner dig rigtig meget, 2 skønne damer..Fint juletræ..;-D

sussi alfidalfi sussinghurst sagde ...

Stakkels dig, men så må du ha' lov til at hygge ekstra meget - det er da også lige vejr til cacao og stearinlys. God bedring.

sussi alfidalfi sussinghurst sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Blått til lyst sagde ...

Oliventreet gjorde en riktig god jobb som juletre - elegant og lekkert. Det passet mailegnissene på en prikk! Dessuten - om man skal tenke at juletreet skal henge sammen med julens egentlige budskap, er det kanskje mulig at et slikt varmekjært tre er mer naturlig enn en gran....
Riktig god bedring til deg. Ta vare på deg selv og la skulderen bruke den tiden den trenger på å komme seg - klem fra Liv

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud og Tillykke med din smukke datter.

Hils hende og sig hun er knald dygtig til at tage smukke billeder <3

Ha´en dejlig weekend

Knus Susi

Monica sagde ...

Hei på deg.
Til lykke med dagen som var til din flotte datter!
Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.
Smil og klem fra Monica

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Tillykke (lidt forsinket) med fødselsdagen til Pernille. Hvor er det et godt billede:-)
Jeg synes at oliventræet gør det godt som juletræ - rigtig fint med lys på.
Det er da noget værre noget med din skulder, at du skal døje med smerter så længe. Jeg håber at det lysner i løbet af det kommende år, det er bare så belastende at have smerter hele tiden.
Klem fra navnesøsteren i Bagsværd.

Lise Halager sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Elsker stilen med sølv, natur og hvidt, men har alligevel svært ved at holde mig til den her i julen, for nyder de små trip trap nisser som har været en fast bestand del af min jul i flere år.
Noget skidt med den skulder, håber der kommer bedring inden for nær fremtid. Men det er åbenbart et vanskeligt sted når der har været brud.. Min mor døjer stadig med sin efter 4 år.
Og et stort tillykke med datteren - hold dig hellere gode venner med hende for hun tager de mest fantastiske billeder :o)
Juleknus og hilsner til dig.

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Tillykke med datteren og fint "Juletræ" :-)
Kram
Birgitte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails