torsdag den 28. februar 2013

Påskepynt med humor..:-)

 
Medusa Copenhagen laver de mest søde og humoristiske figurer.
Jeg har altid været lidt svag for disse..:-)
 
 
 
 


Nuttet..:-)




 
 

 
 
Tænk at  det allerede er den sidste dag i februar og solen skinner flot her oppe hos os i det nordjyske.
Men det er koldt og blæsende. Så solen nydes bedst inden døre og med støvsuger og støvklud i hånden...;-) Kan ikke lave så meget af gangen da min skulder fremdeles plager mig meget.
Går til genoptræning, får akupunktur, laser og kortbølge, men ingen rigtige fremskridt.
Og det gør mig lidt deprimeret. Det er så meget man vil men ikke kan...øv!

Ser dog frem til påsken det er den bedste højtid for mig..:-)

Hej fra Lisbeth


Se meget mere påskepynt her på Medusa

3 kommentarer:

RoseSommer sagde ...

Morsomme figurer.
Ha en fin og vårlig MARS!

Anonym sagde ...

Håber det snart bliver bedre med skulderen! Gode, sjove figurer du viser. Der må godt være lidt humor i sådan nogle pynteting ;-)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Lisbeth.

Åh, hvor synd for dig, at du stadig skal plages med skuldrerproblemer. Jeg ved at det er MEGET nemmere sagt end gjort, men HVIS du kan prøve at fokusere på ALT det du stadig kan, istedet for det du ikke kan, så vil det gøre din sjæl godt.

Jeg plejer at holde mig til Maileg påskepynt, men ser nu, at disse Medusa påskerier er både finurlige, sjove, humørløftende og nuttede. Jeg elsker påskepynt. Værdsætter det meget højere end julepynt, da påsken er sådan en løfterig og smuk højtid.

Ønsker dig rigtig god bedring og husk at forkæle dig selv. Because you`re worth it.

Trøsteknus og rigtig god weekend

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails