torsdag den 7. februar 2013

Et ærligt indlæg fra Franciskas vakre verden..:-)



 
I dag læste jeg et herligt indlæg hos bloggeren Franciskas vakre verden.
Franciska fotografere de smukkeste hjem, har selv et skønt hjem og skriver de dejligste bøger.
 
 
 
 
 Men i dag viser hun hvordan hendes eget hjem ser ud til daglig, et helt ærligt indlæg om hvordan det nok ser ud hos de fleste i et travlt hjem, med børn og dyr.
Et herligt og humoristisk indlæg...:-)
 

 
 
Dyrene skal jo også være der...men det viser man jo ikke på bloggen vel?
 
 
 
Hvad der kan skjules i skuffer og skabe...:-)

Læs Franciskas egne ord og se flere billeder på hendes blog...og sig hvad du mener...lol

 
Ja jeg synes at det var et meget friskt og modigt indlæg..:-)

Hej fra Lisbeth
 
 
 


7 kommentarer:

Marit sagde ...

Ho ho - ja akkurat slik har vi det jo! Nå skal jeg inn og ta en titt! Ønsker deg en fin dag og takk for koselige kommentarer.
Klem marit

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Jeg har også læst det og syntes det var et skønt, skønt indlæg. :-)
Kram
Birgite

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Gudskelov, HUN er også et menneske :)...... men vi andre behøver ikke at vise vores rod, vel? .... så skal jeg da lige ha ryddet lidt op først :) :) :)

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Det er befriende at få lov at kikke bag kameraet en gang imellem for at konstatere at vi er flere der har rod i hjørner, på borde og i skuffer:o)

Lise Halager sagde ...

Elsker det indlæg - det gør at sådan en som jeg kan ånde lettet op, og forstå at hun også er helt almindelig :D

Fedt hun også viser "bagsiden"...

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Sådan ser der sandlig også ud hjemme hos mig engang imellem, men det regner jeg ikke med mine læsere gider at se, eller omvendt så syntes jeg ikke det er noget jeg lige har behov for at vise jer, syntes det er hyggeligere at vise nogle smukke billeder, som i kan nyde, frem for mit rod :-)

Men jeg håber da at mine læsere ikke går rundt og tror jeg bor fuldstændig som i et boligblad, for det tror jeg ikke der er nogen mennesker der gør...

Men syntes det er sejt at Fransiska viser en alm. hverdag hjemme hos hende.

Knus Susi

Diana`s sagde ...

Hej Lisbeth. ja du har bestemt ret , et godt og modigt indlæg..
Selvfølgelig er det altid de dejlige billeder vi ligger på bloggen, og vi slubre det i os, ulempen er selvfølgelig at det meget hurtigt bliver for opstillet , og at man hele tiden skal overgå hinanden i fotos.
indimellem er jeg ved at kaste op af alt idyllen , men samtidlig vil jeg jo også gerne præsentere det pænt og ordentlig..: )
Parolen hjemme hos os er , du/i kommer vel for at besøge mig ,og ikke bemærke mit støv på hylderne,hvis , så ærgelig.. for klart ,,,der er også støv hos mig,hundehår der hvivler rundt og gæsterne kommer altid den dag der er sprunget en bombe...ikk?
Men et dejligt indlæg..helt klart
Go Lørdag til dig, jeg er smuttet , skal da vist lige ha ryddet lidt op ,her og der ..; )kh Diana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails