søndag den 10. februar 2013

Et smukt hjem...:-)

 
 
Sikke et smukt hjem og farvene faldt jeg pladask for..:-)
Jeg har aldrig været særlig vild med rosa, men denne nuance er fantastisk!
 

 
 
Sammen med sølv/sort/gråt og hvidt ligner det en "million"..:-)
 
 


Find stilen..;-)


 
 
De stribet Howard sofaer måtte gerne komme og bo hos mig..:-)
 



 
Ja man har jo lov at drømme sig bort i disse smukke omgivelser.

Dette er hjemmet til den svenske blogger Jannice Wistrand / Add Simplicity

som nu skriver for Sköna Hem. Hun er uddannet  Feng Shui indreder.

Håber at I nyder disse billeder også.

God søndag til alle fra Lisbeth




5 kommentarer:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Jeg er også vild med sofaerne, det er flot når det er så gennemført.
I mit eget hjem skal der være lidt flere farver og da jeg ikke er så god til at kassere ting, har jeg både flere forskellige træsorter og farver. Måske bliver mine blå montana reoler snart moderne igen?

Unknown sagde ...

Helt fantastisk!!
Elsker stylingen, detaljene og fargene ♥

Sussi.Sussinghurst sagde ...

det ser fiiiint ud, et hurtigt blik bagud i stuen ..... uha her er vist lidt kaos-agtigt i forhold til de smukke billeder.... suk

Jette sagde ...

Hej med dig.Sikke et gennemført hjem.
Er også vild med den stribede sofa.
God søndag Jette

PIAZZAN en inredningsblogg sagde ...

Ja hon har det jättefint !!

Önskar dig en fin helg.
Kram från Göteborg.
Pernilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails