onsdag den 30. november 2011

Julens smukke dekorationer..


Mens jeg venter på at antibiotikaen skal gøre underværker og lungebetændelsen skal forsvinde så trøster jeg med julens smukke dekorationer  i de dejlige magasiner.
Her i Bo Bedre fandt jeg nogen flotte billeder, særlig denne lysestage lavet af gamle kirkestager måtte gerne flytte hjem til mig...;-)



Eller denne glasklokke, så enkelt og så smukt.




Med 2 katte i huset tror jeg at jeg springer denne vindues dekoration over..:-)




I det hele taget skal der tages hensyn til de 2 yndige kattedamer... et kradsetræ er ikke nok for den ene, hun hjælper nu med at rive tapet ned af væggene....grrrrrrrrrrr...;-)
Må se at få hende opdraget  ordentlig for til foråret er der min lejlighed der skal ordnes.



Enkelt og lidt råt...kattevenligt...?




Mon ikke det vil lykkedes mig at jule lidt inden den 2. advent...;-)

Det er så mange flotte blogs med den dejligste julepynt. Hvor er I bare dygtige og kreative alle sammen...:-)

Fortsat god uge fra Lisbeth


Billeder fra www.bobedre.dk

 



 


 

9 kommentarer:

Helle sagde ...

Ja man kan blive helt indretnings-syg, af at kigge i sådanne bolig magasiner - men som du selv skriver, så har man også et liv og en hverdag, der skal kunne fungere imellem al den nips og opstilling ;o)
Kh Helle

Rejen sagde ...

Hej Lisbeth, fine dekorationer, nogle af dem ville jeg også springe over...Vi har haft succes med at sprøjte noget "gå væk kat" på vores tapet da en af vores også kradsede negle på væggen...;D God bedring til dig..Knus

Blått til lyst sagde ...

Nydelige bilder av vakre dekorasjoner! Det er ingen tvil om at danskene klarer det der med elegante og stilsikre dekorasjoner laget av relativt enkle materialer.
Jeg har sett noen av bildene fra før, og jeg har også valgt meg ut kransen på det første bildet - helskjønn!
Lykke til både med bedring og en kattevennling oppussing neste år - klem fra Liv

Madam Bæk sagde ...

Det er lidt anderledes dekorationer, men som også falder i min smag.
Ak ja de kære og dejlige dyr. Vi har talt lidt om, at vi sløjfer juletræet i år på grund af Danny vores lille sorte bæst :-) Dyrene først, som må det andet komme derefter, ikk?

Håber at du snart kommer af med den lungebetændelse, for det er da noget træls noget at suge til sig. Rigtig god bedring Lisbeth.

Ha' en dejlig aften :-)

Landbohaven sagde ...

Gode billeder.
Smukke dekorationer.
Tak for kigget.

Sussi.Sussinghurst sagde ...

God bedring fra en snot-tøs, der sidder pakket ind i tæpper og tørklæder og prøver at få lidt trøst og varme fra de mange dejlige blog-indlæg, tak for inspirationen.

Frøken Anker sagde ...

Hej Lisbeth
Det er nogle rigtig flotte billeder du viser. Der var da et par af tingene, jeg godt kunne tænke mig at prøve af.
Vi har 3 katte, men jeg synes de er gode til at lade tingene stå. Eller gå mellem dem i vinduet.

Vedr. stencils/tal, så send mig en mail: info@froekenanker.dk

Så kan jeg sende dig links og billeder af dem, der er tilbage. De sælges i sæt med 10 tal (0 - 9) samlet.

God bedring - og en dejlig 2.december.

Birgitte

Marianne sagde ...

Smukke billeder og god inspiration. Tror jeg skal ud og kigge efter grene, jeg kan gøre noget med.
God bedring, håber du snart kommer på dupperne igen.

Skogslyckan sagde ...

Oj hoppas du mår bättre, lunginflammation är inget att leka med. Vill tacka för dina alltid lika varma och fina kommentarer. Jag har ju inte haft så mycket bloggtid det sista, och vill att du skall veta hur mycket jag uppskattar dem. Vilka bilder, så inspirerad jag blev... Den första kransen är så otroligt vacker! Ha en fin start på vecka och krya på dig!
Kram Pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails