fredag den 11. november 2011

Hemmelige haver...


Så har han gjort det igen Claus Dalby, vores alles haveguru, skrevet en ny pragtfuld bog.
Landposten var her allerede kl. 8.00 og aldrig har det gået så stærkt med at åbne en pakke.
Duften af en helt ny bog, ja så frisk at tryksværten næsten ikke var tør...:-)



Jeg har slugt hvert et billede, med min datter hængende over skulderen hvor vi i kor har udstødt åhhh og ihhhhh...:-)
Nu skal den læses i ro og fred her i weekenden.
Det aller bedste ved havebøgerne er når man tager dem frem vinteren igennem og forsvinder ind i den vidunderlige drømmeverden af smukke billeder.
Claus Dalby skriver, fotograferer og udgiver sine bøger på sit eget forlag Klematis.
Samtidig skriver han på sin dejlige blog http://www.clausdalby.dk/ og lader os alle følge med på hans haverejser rundt i Europa og hjemme i hans haveparadis i Aarhus. Hans energi er smittende og  inspirerende. Glæd jer alle der endnu ikke har modtaget bogen.
Hvis I ikke selv er havegale, så er Claus's bøger en rigtig dejlige julegaveide til en I holder af..:-)

Rigtig god weekend til alle jer der ude...:-)

Hej fra Lisbeth

10 kommentarer:

Merete sagde ...

er allerede på listen ;0)

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Holddaop nu er det nu, hvor jeg glæder mig til at læse og blive inspireret af den bog:) Jeg har set en af de hemmelige haver i virkeligheden og det var virkelig en perle, men jeg glæder mig til at se alle de andre i bogen - den skal simpelthen bestilles idag:)

staudecafeen sagde ...

jeg må få købt den i en boghandel i næste uge... har ikke lige fået bestil den... men glæder mig til at se bogen:) Anne Gine

Skogslyckan sagde ...

Verkar vara en vacker och inspirerande bok. Jag tittar in på hans blogg ibland. Nästa fredag bär det av till Sönderjylland igen, jag längtar. Ha nu en skön kväll och helg!
Kram Pia

Linda sagde ...

Å jeg gleder meg også til boken kommer i posten, men den er nok ikke her før til uken... Ha en god helg:)

Frk. Anemone sagde ...

Åh... hvor jeg glæder mig til at modtage mit eksemplar i næste uge.

ANETTESHUS.COM sagde ...

Å, ja!! Den ser nyyydelig ut, Lisbeth! Gleder meg til å ta den i nærmere øyesyn, jeg også;)

p.s. det er så knall-kjekt å eeeeendelig ha tid til å besøke de faste bloggvennene mine igjen;))


Ha en super lørdag!


KLEM KLEM
Anette:)

Nette sagde ...

Ja, den er så sandelig en fin og dejlig perle. Tror jeg hopper i seng med bogen, 9999999 puder, sengebakkebord og en kande te ved siden af. Superskøn efterårshygge :-))

Sussi / Sussinghurst sagde ...

hmmmm, mon ikke mand kunne tænke sig at forære mig bogen i julegave..... jeg håber det.

Lisbeth sagde ...

Nu har jeg læst hele bogen og jeg må sige at igen har Claus Dalby lavet et mesterværk..:-)
Når man når til den sidste side bliver man helt ked af at bogen er slut.
Så mon ikke Claus skriver en nr. 2 Hemmlige Haver..:-)

hej fra Lisbeth

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails