onsdag den 10. december 2014

Lidt nyt gammelt julepynt..:-)

 
I dag kom posten med en stor kasse med mange dejlige ting.
Fra min yndlings butik www.myvintagehome.dk
Det fine gamle franske pindespil passet så godt til min gamle hest så det måtte jeg have.:-)
 
 

Med var også denne fine gamle form med klokker.:-)



Den smukke perlepynt.


Dette fine danske flag i metal fik jeg som gave..det blev jeg så glad for..:-)



 
Dette store flotte horn var det første jeg faldt for..så det måtte med.
De gamle bjælder har købt i en anden dejlig butik Den gode butik.


 
Så nu er jeg ved at være der..ikke for meget og ikke for lidt pynt.
Har lige et lille træ som skal pyntes men det bliver først helt til sidst.
Udenfor regner og stormer det..øvøv..men så er det godt vi kan hygge os inde.

Snart god weekend til jer alle.

Hej fra Lisbeth
 
 
 
 


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er godt nok nogle fine ting, du har fået dig! - Det ser rigtig fint ud :-)

Unknown sagde ...

Kære Lisbeth.
Ja, jeg elsker også store pakker.
Det er nogle meget smukke ting du har købt, ting man ikke bliver træt af at se på. My Vintage Home er en skøn butik.
Håber julestemningen er ved at komme til dig, Lisbeth.
Kærlige tanker fra Eliane

Gardens at Waters East sagde ...

I like the simple designs you have. The color of the wood on mirrors, etc. is nice, Clean and simple. A great style. JC

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Så fint!
Rigtig glædelig jul
Julekram ♥
Birgitte.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails