lørdag den 29. november 2014

Advents dekorationen er klar..;-)

 
 
 
 
Så fik jeg taget mig sammen til at lave den selv om jeg ikke er i julehumør endnu men det kommer nok når duften af rødkål og steg kommer fra køkkenet..:-)
 
 


Jeg har lavet dekorationen i et gammelt dejtrug som er rigtig gammelt.
Det er stort så ikke så ofte det er i brug.



 
Kun naturlig pynt for jeg har ikke fundet julekasserne frem endnu ude fra loftet.
Her blæser det voldsomt i dag så en rigtig inde hygge dag..:-)

Rigtig god 1.advents weekend til alle.

Hej fra Lisbeth






12 kommentarer:

marie sagde ...

Ja, føj hvor det blæser. Men fin adventskrans. Det er så hyggeligt at kunne anvende de gamle ting, man har liggende.

Frk. Anemone sagde ...

Smuk og naturlig :)
Mon ikke julestemningen sniger sig ind lige om lidt...

Casa Rosen- en Kolonihaveblog sagde ...

Hvor er det en smuk og meget naturlig advent dekoration.
Alma og jeg var ude i skoven og samle mos i går i blæsevejret, så nu har jeg til bunden..og så låner jeg lidt ideer fra dig.
Rigtig god weekend fra Alma og Mig.

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære navnesøster.
Hvor er det en smuk advendtsdekoration du har lavet. Jeg håber at du finder julehyggen frem i løbet af måneden.
Her blæser det også koldt og jeg skal hygge mig indendøre med at lave kalenderlys, adventskrans og finde julepynten frem - så tror jeg at min julestemning dukker op. Jeg glæder mig over at vi er igennem den mørke november:-)
Knus fra Lisbeth i Bagsværd

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Pragtfuldt sulefad og pyntet så fint og naturligt - ha' en rigtig god adventstid

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Hov, kom jo i tanke om at du skrev at det er et dejfad.... måske er jeg lidt sule-sulten :-)

Anonym sagde ...

Den er smuk! Og julestemningen kan sagtens nå at komme endnu :-)

Unknown sagde ...

Hold op hvor er den flot... :0)

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er den flot, lys i den og der er julehygge:-)
God weekend

Mette

Jette sagde ...

Hej Lisbeth.Din adventsdekoration ser bare supergodt ud i det smukke trug.Håber også snart at julestemningen indfinder sig.
God aften Knus Jette

elisabeth sagde ...

Hej Lisbeth
Ihh hvor er det bare en hyggelig blog du har, du er så kreativ :):)
Go 1 Søndag i Advent :)
Knus Elisabeth

Eva sagde ...

Smuk dekoration.
Mon ikke julestemningen sniger sig ind....?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails