mandag den 26. maj 2014

Kattejammer..;-)








Kattejammer fra forelskede og /eller katte der er oppe at toppes ...har holdt os vågen det meste af natten..;-)
Her ude på landet er der jo mange vildkatte og staldkatte.
Vores hunde har været vildt urolige så ja det har været en hård nat for både mennesker og dyr.
Sjovt nok er min egen kat ligeglad..:-)
En lille grå og hvid kat holder sig tæt på vores lade og den lyder så sørgelig..så den har nu fået foder og vand..;-)

Ja jeg kan jo ikke lade være..;-)

Rigtig god uge til jer alle fra Lisbeth


3 kommentarer:

marie sagde ...

Katte er i grunde nogle forfærdelige vilddyr. Vores søde, røde hankat går rundt lige nu med et grimt sår i ansigtet fra en slåskamp. Jeg er glad for, at vores små børnebørn først kommer på besøg, når såret er nogenlunde helet. Fine billeder i øvrigt.

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Det er slemt at se når dyr lider, men rimelig trættende at lytte til kattenes slåskampe.
Det ser dejligt ud på billederne, de emmer af god stemning:)
Mine hunde kan ikke lide de vilde katte som larmer i vores naboskab og mit hjerte bløder når jeg ser de forslåede og slidte katte.

Mia Folkmann sagde ...

Ja, det er nogle være vildbasser, de misser. Men dejlige - det er de. Jeg kunne heller ikke lade være med at fodre. Sådan er det bare, når man er dyreven i almindelighed og katteven i særdeleshed... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails