onsdag den 12. juni 2013

Så kom regnen...:-)

 
 
Det var nok mange glade haveejere i dag da regnen  endelig kom.
Jeg glæder mig over mine Rhododendron som blomstrer på livet løs.
 
 
 
 
Jeg har ønsket mig disse til forskellige morsdage og nu har jeg 4 forskellige slags..:-)
 


De har været plantet i krukker, men i år har jeg plantet dem i ½ vintønder så de får lidt mere plads indtil de bliver sat ud hvor de skal være.
2 hvide blev plantet ud for et par år siden, men den ene overlevet ikke sidste vinter.
 
 


 
 
 
 
Det var Cunningham White samme som denne. Denne skal også over i en vintønde inden vinteren.
Jeg kan høre TV i baggrunden hvor jeg lige har set Claus Dalby..:-)
Må sige at TV2 fri har blevet en yndlingskanal..:-)

Fortsat god uge til jer alle.
 
Hej fra Lisbeth
 
 

5 kommentarer:

Zep sagde ...

Herligt :D

Hjerteligst

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Orv hvor er de flotte - mine Rhodoer er helt afblomstret for i år.... når det bliver tørvejr bør jeg nok gå ud og nippe dem lidt :)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

p.s. det er kun lykkedes mig een gang at finde det tidspunkt hvor Claus Dalby er på skærmen, jeg synes ikke det fremgår helt tydeligt hvornår der kommer hvad ;)

Blått til lyst sagde ...

Rhododendron er nydelige planter! Vi får dem til her oppe i dalstroka innafor også. Selvfølgelig går det ikke med alle slag, men jeg har flere som har overlevd i 10 år, og det er ikke verst! Her er det sur jord, og det trives de med. Blomstene er hyggelige å plukke inn også, bare stilken er kort. Vi har en stooor hage, og noen av buskene står der vi sjelden er, og kan således tåle at man plukker av noen blomster *S*
God helg til deg - Liv

Anette Willemine sagde ...

Rhododendron er jo bar vakre! Vi har tre av dem og jeg gleder meg like mye hvert år til deres blomstringstid kommer. Det er hyggelig å ta inn noen grener i en vase. De lyser opp et helt rom.

Ønsker deg en deilig start på en ny sommeruke!

:)
AW

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails