lørdag den 6. oktober 2012

Den første gang...:-)


 
Der er altid den første gang for alting...:-)
For mit skønne oldebarn Josephine er dette det første børnehavefoto.
 
 
 
Den første dag i børnehaven med sin fine nye rygsæk.
Nu er man blevet 3 år og en stor pige med en lillebror der hjemme.
 
 
 
 
Den første gang ved den smarte børnehavevask..:-)
 
Hun var meget imponeret over denne fine vask som passer perfekt i størrelsen.
Ja Josephine for dig vil der være mange første gange endnu...:-)
 
God weekend fra Lisbeth
 


5 kommentarer:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Hvor er hun en skøn pige:) Og som tiden går hurtigt - vi skal huske at nyde den.
Jeg forstår godt at hun er imponeret over den lille vask som lige passer i hendes højde, det husker jeg også jeg var da min lillebror begyndte i børnehave midt i tresserne, jeg havde aldrig selv gået i børnehave, men tænkte at det måtte være vidunderligt.
P.S. jeg håber at det går fremad med din genoptræning af armen?

Elin | Draumesidene sagde ...

Så skjønn jente! Og du har så rett; det blir mange ting ho skal oppleve i åra framover. Slik er livet. Håper at ho trives kjempebra i barnehagen!

Takk for alle gode ord du legg att, eg gleder meg til å kun vere interiørbloggar framover, ikkje samfunnsdebattant. Men godt å få ut litt steam av og til! :)

God helg vidare,
klem,
e :)

Marit sagde ...

Nydelig lita jente dette oldebarnet ditt! Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem Marit :o)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

og hvor er hun kær - godt med sådan nogen "hverdags billeder" af de små, de er guld værd og mindst lige så vigtige som de "officielle".

Monica sagde ...

Hei på deg.
Ja, en første gang for alt..skjønn liten jente!
..min første gang innom deg også, herlig blogg, her kommer jeg med glede tilbake ;) Legger meg til som ny følger hos deg, og velkommen innom meg skal du være.
Smil og klem fra Monica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails