tirsdag den 24. juli 2012

Operation



Så kom sommervarmen til Danmark. Havde da næsten opgivet at vi overhovedet fik nogen rigtig sommer i år. Men den kunne godt have ventet  bare lidt mere for min skyld da jeg skal tilbringe et par dage på Farsø Sygehus.
Jeg var så uheldig at falde i regnvejr på nogen glatte runde pyntesten foran en forretnings trappe.
Dette er 3 uger siden og i morgen står den på operation af ledskålen i min højre skulder..:-(
Kirurgen kan ikke love at min skulder bliver 100% igen, men bare den kan bruges 99 bliver jeg glad..;-)
Haven...hvis man kan kalde det en have mere...er fyldt med ukrudt og dræbersnegle.
Den er så deprimerende...selv krukkerne er ikke sluppet for ukrudt og camillen vokser frodigt op igennem fliserne i gårdhaven.
Man kan i den grad blive handicappet når man ikke kan bruge sin brugerarm (højre).
Men har nu i 3 uger trænet den venstre så jeg kan bruge den lidt mere end normalt.
Selv her når jeg skriver er det en finger systemet der bruges.

Men jeg nyder alle jer andres smukke haver og dejlige blogge.
Desværre får jeg ikke kommenteret så meget i øjeblikket.

Nyd det dejlige vejr der ude...vi ved ikke hvor længe vi har det...:-)

Hej fra Lisbeth


Billedet af Farsø Sygehus fundet på nettet...:-)

9 kommentarer:

Marit sagde ...

God bedring - Kos deg i det fine været så lenge det varer!
Klem fra Norge

Fru Friis sagde ...

Hold da op! Man kan sandelig hurtigt blive handicappet... æv-æv... Rigtig god bedring, håber du bliver så god som ny :o)

Eva sagde ...

Åh, din stakkel. Rigtig god bedring.

Og jeg kan da se, at de har sne i Farsø......, - det er ligegodt koldere end her:)

Lone sagde ...

Av for pokker Lisbeth, rigtig god bedring.
Kh Lone

Blått til lyst sagde ...

Huff,så ergelig! Og nettopp om sommeren når det er ekstra godt å kunne bevege seg rundt, kose seg i hagen og nyte livet.
Jeg ønsker deg lykke til med operasjonen og riktig god bedring - klem fra Liv

Elin | Draumesidene sagde ...

God bedring Lisbeth! Du får trøste deg med at mine bedd også er fulle av ugras, at det er ei skam ;) Men helsa kjem først, sånn er det berre! Håper operasjonen blir vellykka!

God klem,
elin :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Ej, hvor er det skrækkeligt, vi burde stable et luge- og opmuntrings hold på benene - siger jeg som bor så langt væk, at det blot må blive ved tanken.
Held og Lykke og god bedring.

Marianne sagde ...

Nej altså, hvor er det synd for dig. Sender lige noget god energi og håber det bedste for dig.

Elin | Draumesidene sagde ...

Hei Lisbeth! Så trist å høyre at du har vore dårleg i heile sommar. Håper at du får ein fin haust!

God klem frå meg!

e :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails