onsdag den 8. februar 2012

Lille skilt på væggen der....:-)



Jeg var så heldig at jeg vandt et flot nummerskilt fra Ramsign hos Evigglade...
Det kom med posten i går og her er det så...i en flot mørkegrøn farve.
Valgt i samråd med resten af familien. Det skal op og hænge når vi til sommer bliver færdig med at kalke hus og male resten af vinduerne.
Jeg er så fornøjed og glad for det fine skilt, tak til Eva fra Evigglade...:-)




Min dejlige svigersøn kom hjem igår med 40 friske tulipaner og med et stort bundt afskårende hyacinther...:-)
Han er den der handler ind her nu min datter har været så meget syg og jeg ikke har kørekort.
Tulipaner og hyacinther er nogen af mine favoritter, så det var utroligt sødt af ham at de kom med i indkøbsvognen...:-)



Det blev til 2 vaser for den "uhørte"pris af kr.10,-....! De dufter helt skønt.
Nu har de stået i snart 2 dage og bare de holder et par dage mere så er jeg glad..)
2 krukker med de dejlige tulipaner blev det også, så jeg nyder det kan I tro.
Men brrrrrrrrr...hvor er det koldt der ude og lidt inde også. Halve huset er jo uden varme og det kan mærkes. Håndværkere har vi ikke haft i hele Januar, da min datter har været sengeliggende med stærke smerter og måtte en aften på sygehuset.Vi håber at det snart går lidt bedre efter at hun har haft et mindre indgreb. Så kan vi lukke nogen håndværkere ind igen..;-)

Hej fra Lisbeth

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Det var ikke så godt med din datter. Skal vi ikke håbe på bedring og varme i luften og lidt forår:)

Linda sagde ...

God bedring til din datter:) Nydelige blomster, heldige deg:)

Fru Friis sagde ...

Kan godt forstå du er glad for skiltet, det er meget smukt. Og hyacinter og tulipaner kan vi sandelig ikke få for meget af i disse kuldetider. God bedring til datteren og ha' en herlig dag :o)

bloggernefa sagde ...

Åh Lisbeth - Det er jeg skam ked af at høre. Jeg håber I forkælder hende rigtig meget. God bedring til hende ønskes I herfra.

ps. Godt du fik dit skilt. Så er der endnu et hyggeprojekt til foråret.
Selvom det lyder som om I har rigeligt at se til.

knus fra
Eva

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Stakkels pige, jeg håber at hun også havde lidt glæde af de dejlige blomster.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails