søndag den 18. december 2011

Heldige mig....:-)



Se hvor heldig jeg har været...jeg vandt den flotte Giveaway fra Eva som har den skønne blog

Jeg blev så glad, sikken en dejlig før julegave at få..:-)
Dette skilt  fra Ramsign, skal være i farven grøn...ihhhhhhh glæder mig.
Det er 4 ugers leveringstid så det varer lidt før jeg kan vise det frem.
Her har vi jo fuld gang i renovering af stue/køkkenalrum..puha skal love for at det har larmet meget.
Jeg er stolt af vores dyr, de har taget det så flot..:-)

En rigtig god ny uge til jer alle..:)

Knuz fra Lisbeth

7 kommentarer:

bloggernefa sagde ...

Kære Lisbeth

Dejligt at kunne glæde med en god ting, - jeg har faktisk selv, og havde også i mit gamle hus de smukke emaljeskilte. Jeg sender dem din mail, så kontakter de dig.

knus - med ønsket om en skøn jul herfra
Eva

Susan Durup sagde ...

Stort tillykke :-) Og sikke da et fantastisk billede af den skøn skøn hund. Elsker det smukke hoved ♥
♥Glædelig jul♥
Knus fra Susan

Rejen sagde ...

Hej Lisbeth, stort tillykke med gaven, de er så flotte sådanne skilte...;-)

Lene sagde ...

Hej Lisbeth,
Tillykke med skiltet - og grøn er da et godt valg :)

Landbohaven sagde ...

Også et stort tillykke med gaven her fra.

Ivy and Elephants sagde ...

Just found your lovely blog. When I saw the name, I just had to laugh! I love watching the Bucket woman! Following you.
Hugs from Miami,
Patti

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Tillykke med det fine skilt.
Der var du heldig.

Knus Fra Susi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails